Categorie: Dienstverlening Page 2 of 7

Snelle dienstverlening bij onderhoud van stoomketels en periodieke inspectie van stookinstallaties

Bent u op zoek naar een specialist voor het onderhoud aan stoomketels? Dan kunt u voor professionele dienstverlening terecht bij K.K. Brandertechniek. Daarnaast zit u ook voor de periodieke inspectie van stookinstallaties goed bij dit bedrijf. Als verlener van een universele ketel- en branderservice verstaan de monteurs van K.K. Brandertechniek hun vak. Deze monteurs kunnen u van dienst zijn bij onderhoud en inspectie, maar ook bij een spoedklus. Met een decentraal opgezette service afdeling is de responsetijd in alle gevallen kort. Zo bent u 24/7 bij ieder probleem verzekerd van snelle hulp.

Frequentie periodieke inspectie van stookinstallaties

Gaat het niet om een spoedklus, maar om een periodieke inspectie van stookinstallaties? Dan kan daarvoor een afspraak gemaakt worden. Twijfelt u wanneer u een inspectie moet laten uitvoeren? De eerste inspectie dient binnen zes weken na ingebruikname plaats te vinden. Wanneer u een stookinstallatie heeft met een vermogen onder de 100 kilowatt met als brandstof biomassa of olie, dan moet u eens per vier jaar een inspectie laten uitvoeren. Gaat het om stookinstallatie met vermogen boven de 100 kilowatt? Dan geldt een frequentie van eens per twee jaar. Wilt u een periodieke inspectie van stookinstallaties met gasvormige brandstof plannen? Deze keuring dient één keer per vier jaar plaats te vinden.

Onderhoud aan stoomketels: voorkom storingen

Naast de periodieke inspectie van stookinstallaties voert K.K. Brandertechniek ook onderhoud aan stoomketels uit. Met goed onderhoud verzekert u zich van een verwarmingsketel waar u geen problemen van ondervindt. Een defect of storing is meer dan vervelend en repartie brengt daarbij vaak een behoorlijk kostenplaatje mee. Om dit voor te zijn heeft uw stoomketel baat bij onderhoud. Schakel hiervoor de dienstverlening van K.K. Brandertechniek in. U wordt dan geholpen door specialisten in het vak die kunnen werken aan het onderhoud van zowel luchtverhitters en stoomketels alsook brandstofleidingen. Ook bij onderhoud kunt u rekenen op een vlotte dienstverlening.

Waarom u het best een calculatiebureau kunt inschakelen voor uw bouwproject

Als u een bouwproject wilt starten, is het zeker aan te raden om hiervoor een calculatiebureau in te schakelen. Een adviesbureau voor de bouw kan u helpen met het maken van een nauwkeurige berekening van alle kosten. Zeker als u voor het eerst opdracht geeft voor een bouwproject, kan het van groot belang zijn om hierbij een calculatiebureau in te schakelen. De medewerkers van dit bureau houden rekening met alle aspecten die bij het project komen kijken. Aan de hand daarvan maken ze bouwtekeningen en een zo nauwkeurig mogelijke berekening van alle kosten.

Een bouwproject moet nauwkeurig worden begroot

U hoort misschien wel eens in de media van een bouwproject dat ineens tonnen of zelfs miljoenen duurder uitvalt dan begroot. Dat is natuurlijk flink schrikken voor de financieel verantwoordelijke. Als u een calculatiebureau inschakelt is de kans dat er een flinke miscalculatie wordt gemaakt een stuk kleiner. Een adviesbureau voor de bouw kan u bovendien van dienst zijn bij allerlei andere aspecten die met de realisatie van uw bouwproject te maken hebben. Het maakt daarbij niet uit of het om een simpele aanbouw aan uw eigen woning gaat of om een groot project voor de bouw van meerdere woningen of een bedrijfspand.

Een betrouwbaar adviesbureau voor de bouwsector

Het kan soms best lastig zijn om een calculatiebureau te vinden dat betrouwbaar is. Een ervaren adviesbureau voor de bouw is bijvoorbeeld Kiewiet Bouwadvies uit Hoevelaken. Zij hebben inmiddels ruim 20 jaar ervaring met het calculeren van grote en kleine bouwprojecten. Dit kantoor werkt voor zowel particuliere als zakelijke klanten. U kunt contact opnemen via het formulier op de website. Hier vindt u ook meer informatie over wat Kiewiet Bouwadvies precies voor u kan betekenen. U kunt direct een vrijblijvende offerte aanvragen om uw bouwproject te laten beoordelen of uw vragen stellen als bepaalde zaken voor u nog onduidelijk zijn.

Zorg voor een geweldige inrichting met tweedehands meubels van een specialist

Niets is zo mooi dan zien hoe tweedehands meubels worden omgetoverd tot echte pronkstukken. Door meubels die al een heel leven achter zich hebben weer een nieuwe kans te geven, kunnen hele mooie, originele meubels worden gerealiseerd. De meubels kunnen vaak nog volledig worden opgeknapt, waarna ze nog jaren mee gaan. Uiteraard wordt er gezorgd dat de meubels in uitstekende kwaliteit verkeren voordat ze in de woonwinkel of in de online shop van Klaver Modern Wonen aan u worden aangeboden. U profiteert nog jaren van een uniek meubelstuk van een designermerk.

Tweedehands meubelen op maat

Een duidelijk voordeel van het aanschaffen van een tweedehands meubelstuk bij deze woonwinkel, is dat u zelf inspraak heeft in hoe het meubelstuk eruit zal zien. U krijgt namelijk de keuze voorgelegd welke materialen en kleuren er voor de bekleding van de meubels gebruikt moeten worden. Zo kunt u het design verder afstemmen op de rest van uw interieur, waardoor het vernieuwde meubelstuk hier vlekkeloos bij past. Uw meubelstuk wordt als het ware opnieuw ontworpen, waarbij een adequate service geboden wordt. Zo wordt verzekerd dat de transformatie plaatsvindt volgens de wensen van de klant. Dit garandeert optimale tevredenheid, waarna u nog jaren van het nieuwe meubelstuk kunt genieten.

De voordelige opties

Uiteraard is een ander voordeel van het aanschaffen van herstelde tweedehands meubels dat u kunt profiteren van voordelige prijzen. U betaalt immers aanzienlijk minder voor dit type meubel dan wanneer u dit nieuw in de winkel had aangeschaft. Daarbij krijgt u echter wel een meubelstuk dat volledig hersteld is en voorzien van een volstrekt nieuwe bekleding. Het doet niet onder aan een nieuw designerstuk en toch betaalt u er aanzienlijk minder voor. Dit is een aangename bijkomstigheid als u kiest voor getransformeerde tweedehands meubels. Een designstuk waar u nog lang profijt van zult hebben.

https://klavermodernwonen.nl

Waarom personeelsadministratie uitbesteden een slimme keuze is

Personeelsadministratie uitbesteden ontzorgt zowel uzelf als uw eigen team. Door te kiezen voor het inzetten van een payroll organisatie worden de verantwoordelijkheden en taken die bij het voeren van salarisadministratie horen van u overgenomen. De payroll organisatie wordt juridisch werkgever van uw personeelsleden en zal zorg dragen voor onder andere het verwerken van verlofuren, het tijdig uitbetalen van lonen en het opmaken van arbeidscontracten. U hoeft zich hier niet meer mee bezig te houden. Zo houdt u extra tijd over om te kunnen ondernemen, hetgeen wat u het liefste doet. Een organisatie waar u uw personeelsadministratie kunt uitbesteden is bijvoorbeeld 365 Payroll.

Hoe werkt het uitbesteden van uw personeelsadministratie via 365 Payroll?

365 Payroll zal de juridische werkgever worden van uw bestaande werknemers en van uw eventuele nieuwe werknemers. Op deze manier neemt 365 Payroll u niet alleen de volledige personeelsadministratie uit handen, maar draagt deze organisatie ook de arbeidsrechtelijke risico’s. Via een online portal kunt u eenvoudig de gewerkte uren van uw werknemers doorgeven en de personeelskosten inzien. Voor uzelf en uw personeel zijn er professionals die allerlei vragen op HR-gebied kunnen beantwoorden. Op de werkvloer zelf zult u echter geen veranderingen zien; u blijft zelf de belangrijke beslissingen maken op het gebied van arbeidsvoorwaarden en het werven en aannemen van nieuwe werknemers bijvoorbeeld.

Advies op het gebied van personeelszaken

Naast het zorgdragen voor uw personeelsadministratie is 365 Payroll voor u als ondernemer een partner op HR-gebied. De medewerkers van deze payroll organisatie kunnen u van advies voorzien bij uiteenlopende personele zaken. U kunt hierbij denken aan vragen die u heeft over ziekteverzuim, pensioenen of bijvoorbeeld verzekeringen. Waar het uw Human Resources beleid betreft denken de professionals van 365 Payroll verder graag met u mee. Zo kunnen ze met u kijken naar uw HR-strategie maar ook bijvoorbeeld hulp bieden bij het voeren van functioneringsgesprekken.

https://365payroll.nl/

Je online training maken voor betere resultaten

Een online training maken voor je werknemers zorgt op korte termijn voor betere resultaten. Of je nu kiest voor een onderwerp als veiligheid op de werkvloer of kennisoverdracht van bedrijfsregels, e-Learning heeft zich bewezen als een efficiënte leeromgeving. Bij UNI-Learning kun je zelf een online training maken met de onderdelen en kennis die jij belangrijk acht voor je werknemers om te leren. Kerndoelen bij UNI-Learning zijn stapsgewijze e-Learning software training, specialistische kennisoverdracht en doeltreffend en krachtige e-Learning. Je kunt bij UNI-Learning onder andere zelf lessen maken en persoonlijke data bijhouden en analyseren. Zo werk je op een snelle en creatieve manier aan een veiligere werkvloer en zal je betere resultaten behalen.

Leermomenten met impact

Leermomenten met impact zijn belangrijk voor het functioneren van je werknemers en je bedrijf als een geheel. Je wilt natuurlijk dat je werknemers niet alleen de veiligheidsregels kennen maar ook kunnen toepassen. Om dat voor elkaar te krijgen gebruikt UNI-Learning drie categorieën om de beste e-Learning cursussen en modules te ontwikkelen. Safety Solutions, Learning Technology en e-Learning Content & Consultancy zijn de drie categorieën waarbinnen een online training maken voor elk bedrijf toegankelijk is. Bij Safety Solutions moet je denken aan alles wat met veiligheid te maken heeft en krijg je de tools aangereikt om te werken aan een veiligere werkvloer. Learning Technology is de ruimte waar je bijvoorbeeld FLOWSPARKS vindt en waarmee je gemakkelijk je eigen cursus of module in elkaar kan zetten. Bij e-Learning Content & Consultancy gaat het om de kennisoverdracht.

Sectoren en onderwerpen

Om leermomenten met impact te creëren heb je natuurlijk de juiste kennis nodig. Het is belangrijk om op maat gemaakte cursussen en modules te ontwikkelen om aan alle verschillende behoeften te voorzien van verschillende sectoren. In de Luchtvaart gaat het er bijvoorbeeld voornamelijk om dat de veiligheid voor passagiers én werknemers gewaarborgd wordt. In de Retail zijn modules over productintroductie weer meer voorkomend. Waar wil jij je op focussen? Wat is belangrijk voor jouw bedrijf? Denk bijvoorbeeld aan onderwerpen als onboarding, veiligheid, compliancy & cultuur en software en toepassingen.

https://www.uni-learning.com/nl/

Tuinonderhoud door de hovenier uit Bergen op Zoom

Voor klein of groot onderhoud van uw tuin schakelt u de hovenier van Bergen op Zoom in; W&M Tuincomfort. Bent u zelf een tuinier, maar komt u er om willekeurige redenen niet meer aan toe om uw tuin goed te onderhouden, dan kan een hovenier u verder helpen. Ieder jaar weer vereist uw tuin echter het nodige onderhoud, zoals het maaien van het gazon, het verwijderen van onkruid of het reinigen van de bestrating die we jaarlijks weer tegenkomen. Dit klein onderhoud kan worden aangevuld met het vervangen van beplanting of het plaatsen van een nieuwe schutting. Zaken waarvoor u het best een hovenier inschakelt.  

 

Professionele hovenier in Bergen op Zoom

Uw tuin verdient een fraaie uitstraling. Het is een plek waar we gedurende het jaar graag willen zitten om te genieten van de buitenlucht. Met een hovenier realiseert u een tuin die er het hele jaar goed bij ligt. De beplanting staat volledig in bloei, er is kleur aanwezig en een pergola kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat u voor zichzelf een gezellige hoek in de tuin heeft gecreëerd. Waarvoor u ook wilt kiezen, met de juiste hovenier uit Bergen op Zoom bent u verzekerd van topkwaliteit; een tuin om trots op te zijn.

 

Ook voor boomverzorging

Op de groei van bomen hebben we over het algemeen geen invloed. Desondanks kunnen in een boom al snel grote takken groeien, welke bijvoorbeeld over uw erf komen te hangen. Het is daarom verstandig om periodiek boomverzorging uit te voeren. Bij W&M Tuincomfort kunnen wij hier ook bij helpen. Soms komt boomverzorging al te laat en zal er ten dele of geheel gesnoeid moeten worden. Weet u niet zeker waar u aan toe bent of wilt u graag advies over wat u kunt doen met die ene boom die over uw erfgrens is komen te hangen? De hovenier uit Bergen op Zoom komt graag bij u langs.

https://tuincomfort.com

Volledig naar wens een keuken op maat

Een keuken op maat biedt u precies waarnaar u op zoek bent. Anders dan bij standaardmodellen uit de winkel, sluit een keuken die met maatwerk is geplaatst nauwkeurig aan bij wat u voor ogen heeft. Lang niet altijd zal een standaard keuken geplaatst kunnen worden, zeker als de afmetingen van de ruimte waarvoor deze bestemd is, afwijkt van de gebruikelijke maten. Hierdoor kan het voorkomen dat u onbruikbare tussenruimtes krijgt, die kunnen zorgen voor onhygiënische situaties. Etensresten kunnen zich hier ophopen, waardoor de kans op ongedierte toeneemt. Iets wat u in een keuken uiteraard wilt vermijden. Dit voorkomt u met een keuken op maat waarbij alle onderdelen naadloos op elkaar aansluiten en u de ruimte optimaal en praktisch kunt indelen.

Bepaal zelf de uitstraling van uw keuken

Welles Interieurprojecten bouwt al vele jaren complete keukens die met maatwerk worden afgeleverd. De keukens zijn hierbij voorzien van alle gebruikersgemakken zoals passende inbouwkasten, ruime kookeilanden, nette aanrechtbladen en de modernste apparatuur. Ook wordt er aandacht besteed aan het plaatsen van bijpassende verlichting, voor een unieke sfeerbepaling naar wens. U kiest uit strakke of klassieke vormen en kunt tevens variëren in de materialen die worden gebruikt om uw keuken de juiste uitstraling te geven. Een keuken op maat biedt u veel voordelen ten opzichte van een standaardmodel, aangezien u geheel zelf kunt bepalen hoe u de keuken aangeleverd wilt krijgen.

Een praktische en plezierige oplossing

Als u specifieke wensen heeft voor hoe u uw keuken wilt hebben, of uw keuken een afwijkende maat heeft, dan biedt een keuken op maat de ideale uitkomst. Er is een praktische oplossing te vinden voor elk probleem. De keuken zal geheel naar wens worden ontworpen en aangeleverd, waarna u er volop plezier aan beleeft. U krijgt zo een keuken met een geheel frisse look volgens eigen stijl en wensen. Met een keuken op maat van Welles Interieurprojecten wordt de keuken uw favoriete plek in huis.

https://www.wellesinterieurprojecten.nl

Zo verloopt het transport van uw zeevracht naar Suriname naar wens

Als u zeevracht naar Suriname wilt laten verschepen, dan wilt u natuurlijk dat dit op rolletjes loopt. De ontvanger moet erop kunnen rekenen dat de spullen op het afgesproken tijdstip in Suriname arriveren. U kunt het transport zelf regelen, maar dan moet u er wel rekening mee houden dat hier het nodige bij komt kijken. U heeft te maken met de douane, zowel in Nederland als in het land van bestemming. Er gelden regels waarvan u goed op de hoogte moet zijn om te voorkomen dat uw zending het land niet uit mag of aan de grens in Suriname wordt tegengehouden. U kunt er dan ook vaak beter voor kiezen om het transport door een professional te laten verzorgen.

In welke gevallen is transport naar Suriname aan de orde?

Als u handeldrijft met Suriname dan stuurt u waarschijnlijk met enige regelmaat zeevracht naar Suriname. Maar ook bij particulieren komt het geregeld voor dat ze iets van grote omvang willen versturen naar dit land. In beide gevallen krijgt u te maken met groot transport waarvoor speciale regels gelden. Maar het kan ook zijn dat u een kleiner pakket naar Suriname wilt versturen. Ook daarvoor kunt u een beroep doen op een transportbedrijf dat goede en ruime ervaring heeft met het versturen van zeevracht naar Suriname. Zo weet u zeker dat uw pakket met de grootst mogelijke zorg wordt verstuurd en dat de kans op beschadiging of verlies daardoor klein is.

Het bedrijf dat uw transport naar Suriname voor u kan regelen

Als u een betrouwbaar bedrijf zoekt voor het verzorgen van een zeevracht naar Suriname, kijk dan op de website van SME Shipping. Dit bedrijf verzorgt wekelijks transport per boot naar Suriname. Ook kleine zendingen kunnen mee. U kunt hier ook terecht als u transport per vliegtuig wenst. Uiteraard krijgt u vooraf een prijsopgave, deze is inclusief douane afhandeling en overige kosten. U vindt de gegevens om contact op te nemen met SME Shipping op hun website.

https://www.smeshipping.nl

Een laptop kopen, en dan? Enkele onderhoudstips

Wilt u een laptop kopen en kiest u bij Electrocorner een HP Pavilion of een van de vele andere beschikbare modellen? Deze elektronicazaak biedt refurbished apparaten aan die zo goed als nieuw functioneren. Schaft u hier een apparaat aan? Dan kunt u uitgaan van een prima werkend toestel. Om uw laptop in optimale staat te houden, wordt er ook van u regelmatig wat aandacht vereist. Deze aandacht betekent meer dan alleen het schoonhouden en voorzichtig omgaan met het apparaat. Goed onderhoud op nog essentiëlere vlakken leidt tot aanzienlijk langer gebruiksplezier.

Het actief houden van de firewall

Gaat u een laptop kopen, dan is het in de eerste plaats van belang om deze van een firewall te voorzien. Zo beschermt u uw HP Pavilion of laptops van andere series of merken tegen malware. Dit is software die wordt gebruikt om computersystemen te verstoren. De firewall kunt u zien als een netwerkbeveiliging waarmee uw laptop, of specifieker gezegd het besturingssysteem van uw laptop, wordt beschermd tegen misbruik. Gaat u binnenkort een laptop kopen zoals bijvoorbeeld een HP Pavilion, dan moet de firewall zeker actief zijn op het moment dat u nieuwe programma’s installeert.

Ongewenste programma’s verwijderen

Bent u van plan binnenkort een laptop te kopen, dan wilt u natuurlijk dat deze niet alleen nu, maar ook na verloop van tijd nog optimaal functioneert. Behalve het gebruik van de firewall is het ook van belang dat u ongewenste programma’s regelmatig van uw HP Pavilion of andere laptop verwijdert. Deze programma’s zijn op zich geen probleem, maar draaien wel altijd ongemerkt mee op de achtergrond van laptops of desktops. Men noemt deze programma’s ook wel bloatware. Het beste is om uw HP Pavilion of laptop hier handmatig van te ontdoen. 

Het besturingssysteem regelmatig updaten

Gaat u binnenkort een laptop kopen, dan is het niet alleen zaak om het besturingssysteem ervan middels een firewall te beschermen. Het systeem zelf heeft ook regelmatig een update nodig. Windows maakt zelf automatisch al melding van nieuw geïnstalleerde updates. Dit doet Windows om het systeem bruikbaar te houden voor alle desktops en laptops. Door updates van het besturingssysteem blijft uw laptop beter beschermd tegen eventuele virussen en blijft hij dus ook langer naar behoren werken.

Een betrouwbaar boekhoudkantoor in Hilversum voor al uw administratie

Kies voor een boekhoudkantoor in Hilversum. Kost het u te veel tijd om de boekhouding van uw zaak bij te houden en zou u dit liever aan een professional overlaten? Dat kan. Administratiekantoor Mutandis is een boekhoudkantoor in Hilversum dat zich specialiseert in administratie. Het kantoor kan de boekhouding geheel overnemen en ervoor zorgen dat alles goed uitgerekend en geregeld wordt, of ze kunnen u advies geven over uw boekhouding. Wat u ook nodig heeft, dit boekhoudkantoor in Hilversum helpt u graag.

Boekhouding uitbesteden aan een ervaren bedrijf

Het wordt steeds ingewikkelder om de boekhouding te doen, waardoor deze taak om veel expertise en tijd vraagt. Deze expertise en tijd heeft administratiekantoor Mutandis. Zij specialiseren zich in administratie. Of het nu gaat om het opzetten en verwerken van de financiële administratie, het voeren van salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening of het opstellen van deponeringstukken voor de Kamer van Koophandel, Mutandis doet dit allemaal. Als u bij één of meer van deze taken hulp nodig heeft, kunt u makkelijk contact opnemen op de website van het kantoor.

Online boekhouding

Wilt u zelf verantwoordelijk zijn voor de boekhouding, maar dan online? Dit biedt Mutandis ook aan. Zo kunt u op een overzichtelijke manier alles regelen. Voor verder advies staat Mutandis ook voor u klaar. Voor meer vragen over online boekhouding of over de andere diensten van dit boekhoudkantoor in Hilversum, kunt u contact met ze opnemen door te bellen of mailen. U kunt ook het contactformulier invullen op de website van Mutandis.

Services die aangeboden worden

Administratiekantoor Mutandis kan aangiften voor meerdere soorten belasting opstellen, zoals de dividendbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting. Als u graag advies wilt, kunt u vertrouwen op persoonlijke begeleiding. Ook als u een startende ondernemer bent, kunt u begeleiding krijgen. Wacht daarom niet en neem vandaag nog contact op Mutandis!

https://mutandis.nl

Page 2 of 7

Mogelijk gemaakt door WordPress & Thema gemaakt door Anders Norén