Categorie: Zakelijke dienstverlening Page 1 of 3

Hoogwerkers van topniveau die geschikt zijn voor uw werklocatie

Een hoogwerker kopen is een aanschaf die u zorgvuldig doet. U wilt er immers zeker van zijn dat de hoogwerker perfect geschikt is voor uw werklocatie en de toepassing waarvoor u hem wilt gaan gebruiken. Kwak Hoogwerkers levert u hoogwerkers van topkwaliteit. Het zijn machines van de Duitse fabrikant RUTHMANN, die garant staan voor kwaliteit en gebruiksgemak. Bij Kwak Hoogwerkers vindt u een ruime keuze aan nieuwe en gebruikte hoogwerkers overzichtelijk gerangschikt op de website. U kunt gemakkelijk filteren op werkhoogte en GVW en zo de hoogwerker vinden die u zoekt.

Ontvang advies op maat

Bij het maken van de keuze welke hoogwerker u wilt kopen, is deskundig advies onmisbaar. Hiervoor kunt u terecht bij de professionele medewerkers van Kwak Hoogwerkers. Zij zijn geschoold door de fabrikant en kunnen u als geen ander helpen de perfecte hoogwerker voor uw werkzaamheden te vinden. Het is daarnaast mogelijk een afspraak te maken voor een demonstratie. De hoogwerker komt dan naar uw eigen locatie, zodat u zelf kunt zien wat de mogelijkheden zijn. Een hoogwerker kopen bij Kwak Hoogwerkers garandeert u service en kwaliteit van hoog niveau.

Gebruik en onderhoud

Een hoogwerker kopen is een eerste stap. De volgende stap is om op een veilige manier met de hoogwerker om te leren gaan. Daarom krijgen u en uw medewerkers op de dag van de aflevering een uitgebreide gebruiksersopleiding. U leert wat de technische mogelijkheden van de machine zijn en hoe u de hoogwerker het beste kunt bedienen. Daarna kunt u met een veilig en zeker gevoel zelfstandig aan het werk. Zeker als u nog maar kort gebruik maakt van de hoogwerker is het fijn een steuntje in de rug te hebben. U kunt dus altijd terecht bij de serviceafdeling voor telefonisch support. En heeft u last van een storing? Ook dan kunnen de medewerkers u op afstand helpen. Via een speciaal detectiesysteem kan de storing worden opgespoord en in veel gevallen op afstand worden verholpen.

https://www.kwak.nl

Zaakgericht werken: hulp op maat

Wanneer je ondersteuning zoekt bij de invoer naar zaakgericht werken binnen jouw organisatie kun je rekenen op hulp op maat van Doxis. Dit is een netwerk- en kennisorganisatie die al geruim 100 jaar hulp biedt bij het aanbrengen van structuur in informatie. Hierbij worden slimme oplossingen bedacht voor de verbetering van de werkprocessen waarbij belangrijke informatie aan de orde is. Doxis is daarbij gespecialiseerd in het werken met overheidsinstanties zoals gemeenten en ministeries maar ook provincies en zelfstandige bestuursorganen. Kun je dus ondersteuning gebruiken bij de inrichting van zaakgericht werken binnen jouw overheidsinstantie, dan ben je voor vakkundige dienstverlening aan het juiste adres bij Doxis.

Zaakgericht werken vanuit een integrale benadering

De aanpak voor zaakgericht werken wordt bij Doxis altijd afgestemd op het veranderproces binnen jouw organisatie. Daarbij is er op ieder moment oog voor jouw vragen en de vragen van jouw medewerkers. Het is belangrijk deze direct te kunnen stellen en niet te wachten tot het einde van het traject. Zo is het nieuwe zaakgericht werken bij iedereen duidelijk en zit je als organisatie op één lijn. De informatieprofessionals van Doxis wenden hun expertise aan en zorgen dat jij in controle bent waar het de aanpak en ook de sturing betreft. Hierbij werkt Doxis vanuit een integrale benadering met de vier invalshoeken ‘leiderschap en gedrag’,  ‘systemen en informatie’, ‘processen en sturing’ en ‘doelen en beleid’.

Volg een praktijikgerichte training

Doxis geeft diverse trainingen waarbij enkele kenmerken steeds terugkeren. Ongeacht het onderwerp van de training kun je rekenen op concrete tips die je gelijk kunt toepassen binnen jouw organisatie of werksituatie. Er wordt daarnaast bij Doxis altijd gebruikgemaakt van lesmethoden die actueel zijn, waardoor je na een training direct up-to-date bent. Ben je geïnteresseerd in een training zaakgericht werken, dan kun je uitgaan van een training die is opgezet als interactieve werksessies met veel aandacht voor de succesfactoren en valkuilen van zaakgericht werken.

https://doxis.nl

Effectief en kostenbesparend, dat is groupage in Frankrijk

Wilt u met uw bedrijf op een effectieve manier het transport inrichten, dan kiest u voor groupage naar Frankrijk. Dit is een effectieve, kostenbesparende en creatieve oplossing voor het vervoer van kleinere eenheden product. Tevens heeft een groupage het voordeel dat uw bedrijf vanuit de standplaats de vracht kan delen met één of meerdere bedrijven, terwijl u hier minder geld voor hoeft te betalen. Binnen dit concept bent u tevens niet alleen afhankelijk van vrachtvervoer over de weg, maar kiest u voor iedere unieke situatie welke vorm van transport het beste aansluit bij het proces.

Snellere transport met groupage Frankrijk

Bij groupage maakt u gebruik van een sneller transportproces. Geen lange wachttijden bij de douane, maar direct door naar de plek van bestemming. Hiermee zet u een grote stap in het snellere verloop van transport en logistiek, waarmee u waar mogelijk groei kunt realiseren in zowel de hoeveelheid als het afzetgebied. Maak gebruik van deze unieke dienst en bereik het maximale potentieel in vervoer van en naar Frankrijk. Bij Wex Holland ervaart u de directe mogelijkheden en krijgt u per situatie advies over de best mogelijke oplossing om het transport te optimaliseren. Uw goederen compleet en georganiseerd over de grens naar Frankrijk. 

De grootste voordelen van groupage

Groupage naar Frankrijk zorgt voor grote voordelen voor uw onderneming. Ten eerste betekent het veel tijdswinst, aangezien u niet langer hoeft te wachten om een voltallige lading te kunnen vervoeren. Dat betekent indirect dat de kosten voor u lager liggen; de kleinere ladingen kunnen namelijk worden gedeeld om zo de efficiëntie te bevorderen. Door dit uit te besteden aan een ervaren bedrijf hoeft u zich tevens geen zorgen te maken over de juiste papieren om de grens met Frankrijk te passeren, waardoor de wachttijd bij de douane ook tot het verleden behoort. Groupage naar Frankrijk is daarmee een directe investering in de optimalisatie van diverse bedrijfsprocessen.

https://wexholland.com/

Een overzichtelijke loonadministratie voor uw bedrijf in Arnhem

Het is erg belangrijk om als ondernemer of bedrijfseigenaar uw loonadministratie op orde te hebben. Of u nu één, honderd of duizend werknemers in dienst heeft, uw personeel moet erop vertrouwen dat het salaris correct en op tijd op hun rekening staat. Wilt u graag de loonadministratie van uw bedrijf in Arnhem uitbesteden aan een professioneel bedrijf dat u assisteert? Of bent u op zoek naar een handig softwaresysteem dat eenvoudig in gebruik is? Bekijk dan eens de verschillende diensten van HRM-Salarisverwerking. Afhankelijk van uw bedrijf en wensen wordt gezamenlijk bepaald hoe de samenwerking eruit gaat zien.

Waarborg de continuïteit van de salarisbetalingen met online software

Met het online softwareprogramma van HRM-Salarisverwerking heeft u te allen tijde inzicht in uw salarisverwerking. Verzeker uzelf van tijdige uitbetaling van nettolonen, premies en loonheffingen. Bovendien krijgt u advies op het gebied van arbeidsrechtelijke zaken en afdrachtverminderingen. Mocht u of het personeel dat de loonadministratie van uw bedrijf in regio Arnhem regelt ziek of afwezig zijn, dan nemen de salarismedewerkers van HRM-Salarisverwerking het voor u over. Hiermee waarborgt u de continuïteit van de salarisbetalingen van uw medewerkers, wat leidt tot meer tevredenheid onder uw werknemers.

Eenvoudig in gebruik: geen maandelijkse updates of technische rompslomp

U wilt graag een eenvoudig overzicht voor zowel u als uw werknemers, maar u zit niet te wachten op onnodige technische rompslomp. Het online softwareprogramma van HRM-Salarisverwerking is erg gebruiksvriendelijk en intuïtief in gebruik. Daarnaast zijn er geen maandelijkse updates waardoor u in een constante omgeving werkt. Dit is voor zowel u als uw medewerkers prettig, omdat u precies weet waar u aan toe bent en waar u informatie vindt. Bovendien betaalt u geen licentiekosten, waardoor de prijs per loonstrook al vanaf € 6,- mogelijk is. Voor ieder bedrijf in de omgeving van Arnhem dat de loonadministratie wilt uitbesteden, is HRM-Salarisverwerking een interessante partij om contact mee op te nemen.

https://www.hrm-salarisverwerking.nl

Stevige verzenddozen voor veilig versturen van uw goederen

Steeds meer bedrijven verkopen hun producten via het internet en gebruiken verzenddozen om de bestelde spullen naar hun klanten te sturen. Deze verzenddozen moeten tegen een stootje kunnen, want vervoerders gaan er doorgaans niet heel zachtzinnig mee om. Voor een klein artikel kunt u ook een brievenbusdoos gebruiken, dit scheelt aanzienlijk in de verzendkosten van artikelen zodat u hierop kunt besparen. Omdat veel bedrijven online adverteren met gratis verzending, kunt u de kosten beperkt houden door voor iedere zending de juiste verpakking te kiezen.

Welke doos past bij mijn productassortiment?

Natuurlijk is het niet handig om als bedrijf tientallen maten verzenddozen op voorraad te hebben. Dit geeft vaak een logistiek probleem en de kans bestaat dat u dan een formaat verzenddoos op voorraad heeft dat u nooit gebruikt omdat ze achteraf gezien een voor u niet handig formaat hebben. Het is dus zaak om uw assortiment te bekijken en aan de hand daarvan te bepalen welke formaten voor uw onderneming praktisch zijn. Soms zal een klant een kleine bestelling doen, maar het kan misschien ook voorkomen dat er een grote bestelling wordt gedaan. Zoveel mogelijk in één verzenddoos verpakken is natuurlijk het handigst. Maar als u een brievenbusdoos kunt gebruiken is dat goedkoper en hoeft uw klant ook niet thuis te zijn om het pakje in ontvangst te nemen.

Voordelig verzendmateriaal bestellen

Als u regelmatig pakketten verstuurt is het handig om verzenddozen en een enkele brievenbusdoos op voorraad te hebben. U kunt aan de hand van uw orders een inschatting maken hoeveel voorraad voor uw bedrijf werkbaar is. Bij Twinpack kunt u heel gemakkelijk dozen bestellen in diverse formaten. De dozen zijn stevig en gemakkelijk in gebruik. U kunt ze desgewenst laten voorzien van uw logo of bedrijfsnaam. Het verzendmateriaal is in zowel grote hoeveelheden als kleinere partijen te versturen, al naar gelang uw behoefte. Voor specifieke vragen staat de klantenservice tot uw beschikking.

Een fijne sfeer in uw onderneming met mooi horecameubilair

Mooi horecameubilair vinden voor uw bedrijf is belangrijk. Immers is het meubilair het eerste wat uw gasten zien als ze uw onderneming binnen wandelen. Gaat u voor een industriële look, kiest u voor een natuurlijke uitstraling of gaat u de Scandinavische toer op? Er zijn veel verschillende mogelijkheden om uw café, restaurant of hotel in te richten. Ziet u door de bomen het bos niet meer? Dan is Lavigne de partij die u nodig heeft. Zij hebben ruim 17 jaar ervaring met de inrichting van allerhande ondernemingen. Voor elke smaak en voor elk budget kunnen zij u helpen met een passende oplossing.

 

Het ruime aanbod in horecameubilair bij Lavigne

Lavigne is de specialist op het gebied van horecameubilair. Met al deze ervaring kunnen zij u dan ook altijd van advies voorzien, met wat voor uitdaging op interieurgebied u ook te maken heeft. Om voor uw bedrijf de juiste meubels te kunnen leveren, is er een zeer groot aanbod aan horecameubilair beschikbaar. U kunt bij Lavigne niet alleen terecht voor al het meubilair in uw zaak, maar ook vindt u alles voor uw terras, zoals tafels, stoelen en parasols inclusief mooie parasolvoeten.

 

Voor elk budget een passende oplossing

Bent u bang dat uw budget niet toereikend is voor een mooie inrichting van uw onderneming? Dan overtuigen ze u bij Lavigne graag van het tegendeel. Voor elk budget en voor elke smaak is er mooi horecameubilair dat voldoet aan uw wensen. Door het ruime aanbod is er ook voor het kleinere budget passend horecameubilair te vinden. Benieuwd naar de mogelijkheden? Brengt u dan eens een bezoek aan de showroom in Zoutleeuw om alle mogelijkheden te bekijken. Doordeweeks kunt u hier van 09:00 tot 17:00 terecht, maar op afspraak verwelkomen zij u ook graag ’s avonds of in het weekend.

https://lavigne.be/

Hulp bij het in de verkoop zetten van uw bedrijf

Als u de beslissing heeft gemaakt om uw bedrijf te verkopen, is uw eerste stap het opstellen van een verkoopmemorandum. Hierin geeft u een uitlees van uw vraagprijs, eventuele intellectuele eigendomsrechten en overige relevante bedrijfsinformatie. De eventuele goodwill is ook van invloed op de bedrijfswaarde, en moet zodoende ook het memorandum worden opgenomen. Dit bedrag vertegenwoordigt het imago en de reputatie die over het bestaan van uw bedrijf is opgebouwd. In onderhandelingen is het mogelijk om de koper om een vergoeding te vragen voor dit sociaal kapitaal. Als u de verkoop van uw bedrijf met een gunstig resultaat wilt afronden, doet u er verstandig aan rekening te houden met bovenstaande overwegingen. Het advies van Fidor Corporate Finance biedt hulp bij de verkoop van uw bedrijf, zodat u deze met een gerust hart kunt afronden.

Specialist in bedrijfsoverdracht en -overname

De verkoop van een bedrijf is een complex proces, vaak gebaat bij enige hulp. Fidor Corporate bemiddelt voor u in haar uitgebreide netwerk en koppelt u aan een geschikte koper. U wisselt informatie uit in een kennismakingsgesprek, zodat u beiden met een duidelijk beeld aan de onderhandeling begint. Alvorens u deze begint, legt u alle afspraken vast in een intentieverklaring. Zo komt u transparant en goed voorbereid naar de onderhandelingstafel.

Begeleiding bij iedere bedrijfsoverdracht

Vaak valt de conclusie dat uw bedrijf in de verkoop moet zwaar. U doet afstand van iets wat u gedurende lange tijd met hard werken heeft opgebouwd. Wat de reden ook mag zijn, het is niet meer dan normaal dat u bij een dergelijke verkoop van uw bedrijf hulp inschakelt. Alle fiscale knelpunten kunnen wij voor u ondervangen. Wat uw vraagstuk ook is, Fidor Corporate Finance staat voor u klaar, en biedt gepast advies en assistentie. Bel vandaag nog voor een persoonlijke afspraak.

https://fidor-corporate-finance.nl/

Professioneel asbest golfplaten laten verwijderen

Heeft uw dak nog asbest golfplaten? Laat deze dan zo snel mogelijk verwijderen door een professioneel bedrijf. Asbest golfplaten werden in het verleden veelvuldig gebruikt als materiaal dankzij de brandwerende eigenschappen. Wanneer deze golfplaten echter worden beschadigd, komen losse asbestvezels vrij. Deze kunnen in het menselijke lichaam, met name de longen, ernstige gevolgen hebben die pas jaren later zichtbaar zijn. De asbest golfplaten op uw kantoor of in uw magazijn laat u daarom het best preventief verwijderen door Elegast Dak en Gevel.

Laat uw dak met asbest golfplaten aan dit bedrijf over

U kiest natuurlijk het liefst voor veilige en gecertificeerde asbestverwijdering. Reken hiervoor op Elegast Dak en Gevel, werkzaam in België, Nederland en Duitsland. Dit bedrijf verwijdert asbest op een veilige wijze en zorgt ervoor dat u zich nergens zorgen over hoeft te maken. Dit doen ze zowel bij grote als kleine klanten, zowel woningen en kantoorpanden. Dus of enkel asbest golfplaten wilt laten verwijderen of uw hele bedrijfspand wilt renoveren, dit bedrijf is de perfecte keuze. Wanneer u uw golfplaten laat verwijderen, heeft u uiteraard nood aan nieuwe dakbedekking. Ook verzorgt Elegast Dak en Gevel graag het hoogwaardig renoveren van uw bedrijfspand voor u.

Ook kunt u uw bedrijfspand laten renoveren

Heeft u geen asbest golfplaten, maar wilt u uw bedrijfspand laten renoveren? Dit kan bijvoorbeeld met het plaatsen van een nieuw dak of door uw gevel een update te geven? Elegast Dak en Gevel is dan de beste partner. Zij staan voor vakkundigheid en ontzorgen u volledig bij deze werkzaamheden. Zo heeft u enkel één aanspreekpunt en geen gedoe met onderaannemers. Bovendien beperkt dit bedrijf de overlast voor uw organisatie tijdens de werkzaamheden en levert het resultaat op via een strakke tijdsplanning. Neem gerust contact met ze op voor meer informatie. Ze staan bij dit bedrijf altijd voor u klaar met advies.

Met een professionele schoonmaak weet u zeker dat schoon écht schoon is

U wilt natuurlijk zeker weten dat wat schoon moet zijn, ook echt schoon is. Dankzij de professionele schoonmaak van BCS Schoonhouden bent u hier altijd verzekerd van. Zowel particulieren als ondernemers kunnen gebruik maken van de schoonmaakservice van deze specialist. Gewapend met een stoffer, dweil en schoonmaakmiddel staan de medewerkers klaar om aan de strijd tegen het vuil aan te gaan. Of het nu gaat om het stofzuigen van de vloer, het zemen van de ramen of het verwijderen van stof: dankzij een professionele schoonmaak is uw pand altijd schoon.

Een persoonlijk schoonmaakplan

Kiest u voor een periodieke schoonmaak, dan kunt u zelf vormgeven hoe u wilt dat de professionele schoonmaak vormgegeven wordt. De professionals werken volgens uw planning en stellen aan de hand van uw wensen een persoonlijk schoonmaakplan op. Het periodiek schoonhouden van onder andere kantoren, bedrijven, instellingen, appartementencomplexen en trappenhuizen valt onder het specialisme van BCS Schoonhouden. Iedere woning en onderneming is anders, zo ook de diensten van BCS Schoonhouden. Naast het schoonmaken van de binnenkant van uw pand, zorgt de specialist ervoor dat ook de buitenkant van uw pand brandschoon is.  Zorg ervoor dat uw pand van binnen en buiten straalt en schakel deze specialist in voor glasbewassing, standaard schoonmaakhulp of specialistische ondersteuning zoals gevelreiniging.

Schoonmaakwerkzaamheden afgestemd op uw verwachtingen

Wilt u gebruik maken van de professionele schoonmaakservice? Plan dan een kennismakingsgesprek in. In dit gesprek geeft u aan wat uw wensen en behoeften zijn. De schoonmaakwerkzaamheden worden dan op uw verwachtingen afgesteld zodat u altijd een persoonlijk schoonmaakplan heeft dat het beste bij uw situatie past. Door de combinatie van jarenlange ervaring, vakkennis en uitstekende materialen, zijn de specialisten van BCS Schoonhouden uitstekend in staat u te voorzien van advies.  U wordt geadviseerd over de verschillende opties zodat u de ondersteuning ontvangt die u verwacht. Neem telefonisch contact op met de medewerkers van BCS Schoonhouden en zorg ervoor dat uw pand écht schoon is.

https://www.bcsvoorschoonhouden.nl/

Transportbegeleiding met een betrouwbare aanpak

Exceptioneel Transport Europa biedt de juiste service als het gaat om professionele en betrouwbare transportbegeleiding in het binnen- en buitenland. Wanneer u begeleiding nodig heeft bij uitzonderlijk vervoer, dat vaak qua gewicht en afmetingen niet voldoet aan de wetten van regulier transport, is dit het bedrijf dat u moet inschakelen. Al jarenlang zijn zij een van de meest vooraanstaande Europese bedrijven die exceptioneel transport regelt. Zij zijn uw uitvoerder als het gaat om de transportbegeleiding zelf, maar ook zorgen zij voor alle administratieve taken. Bij transportbegeleiding komt namelijk meer kijken dan alleen het vervoer. Exceptioneel Transport Europa regelt onder meer voertuigdocumenten, route-onderzoek en ontheffingen in heel Europa.

Zelfs in het buitenland een betrouwbare transportbegeleiding

U wilt uiteraard aan de voorwaarden van transportbegeleiding voldoen zodat u niet voor vervelende verrassingen komt te staan. Dit lijkt heel logisch, maar er komt veel bij dit soort taken kijken. Dit komt vooral door de vele transportwetten in Europa, die per land verschillen. Het is dus van belang dat deze vóór het vervoer goed worden onderzocht. Het aanvragen van ontheffingen kost ook nog eens veel tijd, zeker wanneer u dit niet dagelijks zelf doet. Exceptioneel Transport Europa zorgt dat alle bureaucratie voor u worden ingeperkt, zodat u zorgeloos uw transport kunt laten uitvoeren. Bovendien opereren zij in een netwerk van Europese transportbegeleiders, zodat er altijd duidelijkheid bestaat over de actuele wetten en regels in het buitenland. Ook met de instanties die ontheffingen verlenen houdt dit bedrijf contact. De transportbegeleiding van Exceptioneel Transport Europa is dus gegarandeerd efficiënt en betrouwbaar.

Een ervaren transportbedrijf

Behalve dat Exceptioneel Transport Europa in een nauw samenwerkingsverband opereert, zijn zij ook nog eens erg ervaren op het gebied van uitzonderlijk vervoer. Al sinds 1993 is dit bedrijf actief en uitstekend op de hoogte van alle binnen- en buitenlandse transportregels. Ook zoeken zij belangrijke wegwerkzaamheden en -afsluitingen grondig voor u uit. Nieuwe kennis wordt binnen het uitgebreide netwerk uitgewisseld, zodat de efficiëntie en kwaliteit optimaal blijven. Kortom, bij Exceptioneel Transport Europa weet u altijd waar u aan toe bent; een zorgeloos transport van iedere A naar B.

https://www.ete.nl/

Page 1 of 3

Mogelijk gemaakt door WordPress & Thema gemaakt door Anders Norén