Nieuw West in the Picture
Image default
Industrie

Winkel display: voor zichtbaarheid van jouw merken

Wilt u uw product of merk meer zichtbaar maken? Dan maakt Na-Nomi voor u de beste winkel display waarmee uw product, merk of dienst opvalt en de aandacht trekt van consumenten! Na-Nomi ontwikkelt en realiseert co-packing concepten waar hun klanten bij van worden. Bovendien houden ze rekening met de logistieke keten van hun opdrachtgevers. Hierbij willen ze tevens bijdragen aan een duurzame toekomst. Dankzij lagere kosten, minder uitstoot en korte doorlooptijden is dit mogelijk. Na-Nomi levert de beste weg voor uw product.

Waarom een winkel display?

De beslissing van een aankoop vindt voor ruim 70% plaats op de winkelvloer. Met winkel displays krijgt de verkoop van producten en merken een sterke impuls. Hierbij speelt beïnvloeding van de klant een grote rol naar succes.
Volgens Na-Nomi leiden winkel displays tot succes en wel vanwege drie belangrijke redenen:

1. Displays zorgen voor merkherkenning én stimuleren de verkoopimpuls: een display zorgt voor het toonbaar maken van een product of merk. Een aantrekkelijk beeld trekt de aandacht van de (potentiële) koper.

2. Displays ondersteunen effectieve fieldmarketing: displays dragen bij aan de demonstratie van je merk of product. Een display kan een goede eerste indruk maken en aanzetten tot de verkoop.

3. Displays zijn ook effectief in coronatijd: middels een goede display kun je de veiligheidsmaatregelen in een winkel kenbaar maken op een veilige manier. Zo stel je klanten op de hoogte van de aanpassingen en van de eventuele maatregelen die getroffen worden.

Ben je opzoek naar bovenstaande successen? Neem dan contact op met Na-Nomi. Na-Nomi houdt rekening met je ideeën, omstandigheden en met je budget. Wel zo fijn!

Wat voor displays zijn er?

De officiële term van een display is: POS-display dat stat voor Point of sale-display. Het is dus een display die gebruikt wordt voor de verkoop van een product of merk. Deze zijn veelal te vinden in een winkel, showroom, supermarkt of etalage. Vaak hebben deze als doel om een nieuw product te promoten, een aanbieding aan te prijzen of om de aandacht te trekken van de (potentiële) koper. Er zijn veel verschillende soorten displays. Zo heb je: winkelvloer-, toonbank, schap,- wand,- en einddisplays. Maar ook dummy-verpakkingen, banners en posters en hangende borden. Voor al deze zaken ben je bij Na-Nomi aan het juiste adres. Neem vrijblijvend contact op met Na-Nomi voor de beste winkel displays voor jouw merk!